parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Activitate simpla de toamna + recomandare de carte

on October 21, 2018

Coronita de toamnaÎn seara asta am făcut o activitate de sezon pe cât de simplă, pe atât de frumoasă, zic eu.  Asta pentru că ne aduce mai aproape de natură. Pentru realizarea ei nu e nevoie de prea mult efort, după cum veți vedea, dar e necesar să faceți o plimbare. Și la ce zile frumoase de toamnă am tot avut, asta nu poate fi decât o bucurie.

Gata, n-o mai lungesc,  să vă spun ce am creat: o coroniță din frunze de arțar pe care le-am adunat ieri din parc împreună cu cel care azi a devenit rege. Coronița am făcut-o pentru Regele Toamnei, întruchipat în persoana lui Darius, desgiur. Dar am fost și eu pentru scurt timp încoronată :)).

Vă spuneam că e o activitate ușor de realizat, la care avem nevoie de foarte puține materiale, pe care cel mai probabil le aveți prin casă (mai puțin frunzele, dar pe acelea am stabilit deja cum le obțineți): de o bucată de carton și de niște lipici. Atât! Da, e cel mai simplu craft ever! Nu e nevoie de prea multă măiestrie pentru că vorbim de o coroniță pe care și niște mâini nu prea dibace (ca ale mele) o pot face.  Iată cum:

Am folosit o bucată de carton A4 pe care o aveam de la alte activități. Am îndoit-o pe lungimea ei în 8 părți egale, din care am folosit 2 fâșii pe care le-am lipit la capete formând un cerc după dimensiunea capului lui Darius. Apoi am pus lipici pe carton și frunze și am tot lipit până mi s-a terminat lipiciul :)). Și asta e tot! De fapt, am mai tăiat și partea de jos a frunzelor până la baza cartonului.

Deci vă încoronați și voi mâine ca regi ai toamnei? Înainte să vă apucați de treabă, să nu uitați să strângeți cât mai multe frunze ca să fie cât mai bogată coroana.

DSC04065.JPGUn an in gradina mea.Ideea pentru realizarea coroanei am citit-o într-o carte pe care o citim din când în când: Un an în grădina mea. E o carte care ne prezintă pe scurt ce se întâmplă în natură în fiecare lună a anului. Sunt puse sub lupă animalele, plantele, insectele, legumele și fructele, cam tot ce ține de mediul înconjurător, însă fără a intra în detalii care să fie plictisitoare pentru cei mici; de aceea eu aș zice că e potrivită începând cu vârstă de 2 ani, poate 2 ani jumate. Totuși poate fi citită și copiilor ceva mai măricei care învață mai multe lucruri despre anotimpuri și despre cele 12 fiice ai anului. Fiecărei luni îi este alocată o pagină cu informații interesante însoțite de imagini bine alese, care ne dezvăluie realist detalii din natură.

Și în fiecare lună primim o idee de activitate pe care o putem realiza cu ușurință. V-a plăcut sugestia pentru octombrie? Atunci vă las o imagine cu cea pentru noiembrie și în felul acesta vă faceți și o idee despre carte.

DSC04069.JPGSper că vă încântă propunerea mea! Spor la lipit frunze ;)!

PS. Coronița arată mai bine în realitate decât în poze. Scuzați skill-urile mele fotografice :).


Leave a comment