parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Salvati de SSD

on April 1, 2016

In urma cu cateva luni, inevitabilul s-a produs! S-a intamplat ceea ce noi speram sa nu se petreaca… am fost nepregatiti, desi mai avusesem experiente nefaste cu computerele, dar am crezut ca nu ni se va intampla chiar noua, din nou. Insa n-am fost crutati, fiind izbiti acolo unde ne doare mai tare si anume la pozele cu bebe al nostru pe cand era foarte mic. Cu asta a inceput povestea, care a continuat nu tocmai lin. Dar sa le luam pe rand!

Intr-o zi frumoasa de toamna, in care toate au fost linistite si nimic nu prevestea ce avea sa urmeze, ma intampina sotul acasa cu o fata posaca, spunandu-mi ca trebuie sa-mi dea o veste mai putin buna. In cele cateva secunde pana mi-a zis marea stire, am derulat prin minte multe scenarii sumbre, asa ca la auzul vestii, n-am fost chiar asa suparata, fiind increzatoare ca vom rezolva noi cumva problema. logo_mediadot_patrat2-250x250Ce s-a intamplat atunci, pierderea pozelor de pe laptop, a fost un incident pe care nu l-am prea inteles, pentru ca laptopul era protejat de antivirus, deci nu stim cum a reusit acel virus sa patrunda in sistem; nici pana in ziua de azi n-am aflat ce anume a determinat pierderea pozelor. Dar pana la urma ceea ce conteaza este ca am recuperat mare parte din ele, mai putin unele din folderul cu baietelul nostru – adica lovitura sub centura! Abia in punctul asta am inceput sa ma agit intr-adevar, cand am vazut ca sotul nu reuseste sa le aduca inapoi si pe cele pe care le consideram eu cele mai importante si mai frumoase.

SSD HyperXAsa ca am tot cautat pe net sa gasesc solutii, sa vad ce putem face sa le recuperam si sa preintampinam pe viitor alte pierderi. Am reusit sa mai salvam cate ceva, nu pe toate, dar ne gandeam acum la munca de copiere care ne astepta la momentul transferului pe celalalt laptop si pe hard-disk-ul extern (vroiam sa ne luam solutii extra sa nu mai pierdem poze ce imortalizeaza momente minunate si franturi de viata). Si mai stiam ca laptop-ul pe care erau stocate pozele, era cam rasnita, bietul de el, adica un pic vechiut. Incepeam din noua sa amanam momentul transferului, de teama ca lucrurile vor merge prea incet, pana cand niste prieteni ne-au spus de un magazin online, in care poti gasi tot ce ai nevoie in materie de IT. Am intrat rapid pe site, afland ca au si niste oferte SSD, pe care nu voiam sa le ratam, tocmai cand aveam atata nevoie de componente inteligente, care sa ne usureze munca de Sisif de mutare a fisierelor dintr-o parte in alta.

In toata povestea asta, am avut si noroc pentru ca am gasit promotii SSD Kingston la preturi foarte avantajoase, asa ca nu am mai stat pe ganduri si ne-am achizitionat un super SSD HyperX Fury, un adevarat Speedy Gonzales al SSD-urilor, oferind un transfer aproape instantaneu al fisierelor, astfel ca ne-am facut treaba super rapid. HyperXIn plus, acest SSD este si rezistent la socuri, neavand componente mobile in interior, ceea ce ne da si mai multa siguranta ca am facut alegerea buna.

Pana la urma, orice poveste poate avea un deznodamant fericit, daca reusesti sa-ti gasesti aliati de nadejde, sa te adresezi profesionistilor care au solutii numai bune pentru tine. Si toate astea, la un click distanta!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.


One response to “Salvati de SSD

Leave a comment