parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

A doua nunta, ca-n povesti

on April 4, 2016

La scurt timp dupa ce am celebrat nunta noastra, am ramas usor nostalgica si ma tot intrebam daca asta a fost tot! Pentru mine a fost prea scurt, a trecut prea repede, am trait parca prea putin momentul…Tot ce simteam cu toata fiinta mea era ca mai vreau o nunta, mai vreau o rochie (alta de data asta, cum altfel *:D rânjet), mai vreau distractie..De toate mai voiam, dar cum stiam ca nu se mai prea poate, am inceput sa ma resemnez treptat, spunandu-mi ca trebuie sa accept ca a trecut si sa fiu realista, sa-mi dau seama ca nu mai pot avea inca o nunta, ca doar nu voiam sa am si alt partener. Apoi, m-a lovit! Nu trebuie sa schimb sotul din dotare, dar o alta nunta mai pot avea cu el. Cine zice ca trebuie sa te limitezi doar la una sau ca trebuie sa astepti 25 de ani pentru a celebra iubirea din nou? M-am gandit ca daca noi ne dorim, nu prea are ce sa ne stea in cale. Si asa a inceput pentru mine planificarea celei de a doua nunti, o nunta care are sa fie de aceasta data, exact asa cum am visat-o dintotdeauna. De data asta, nu mai exista niciun fel de constrangeri, nici nu ne mai grabim. Facem totul in stilul si ritmul nostru, cu oamenii alaturi de care ne dorim sa fim, pentru ca acum noi contam si visul nostru.

Am inceput asadar sa caut o locatie care sa-mi ofere cat mai mult din ceea ce caut. M-am gandit ca va fi putin cam greu sa gasesc un loc atat de minunat cum imi imaginez, care sa-mi ofere atat de mult, dar spre surprinderea mea, am descoperit ca au fost altii inaintea mea care s-au gandit la toate (din fericire). Pentru nunta noastra de vis, locatia perfecta este Salonul du Mariage Ad’or din incinta complexului Saftica. Dar sa va explic de ce am ales acest salon de nunta, ca sa intelegeti mai bine si sa aflati cum au creat niste oameni un spatiu de poveste. Cred ca la mine s-au gandit atunci cand l-au facut. 🙂

Acest salon se aseamana cu fratele sau, Salon Toujours l’Amour, doar ca este mai mic, putand gazdui intre 70 si 180 de persoane, adica suficient pentru ce avem noi nevoie, fiind la a doua nunta. Cel mai mult ma atrage spatiul verde si piscina, pentru ca mereu am visat la o nunta eleganta, dar in acelasi timp cu o atmosfera relaxata, cu persoane care sa se bucure alaturi de noi in acest moment si sa se relaxeze intr-o zona de lounge cu terasa, care bineinteles ca nu-i lipseste acestui complex de langa Bucuresti. Si ca tot veni vorba de locatia sa, distanta pe care trebuie sa o parcurgem pana acolo nu este o problema, deoarece resortul dispune de spatii de cazare, amenajate cu aceeasi grija pentru detalii si frumos.

Totul a fost gandit spre satisfactia celor mai pretentiosi clienti: bucatarie proprie, oferta ultra all-inclusive, care sa ne scape de batai de cap inutile si de griji fata de alti furnizori, distractie pentru invitati asigurata de personalul bine pregatit – jonglerii cu sticle si shakere, organizare de cocktail-bar, jocuri de artificii deasupra piscinei, cam tot ce va poate trece prin cap.

Pentru mine, cireasa de pe tort este posibilitatea de a organiza cununia religioasa langa piscina. Mereu am visat la o nunta care sa inceapa la apusul soarelui, care sa ne mangaie cu razele sale blande in timp ce noi ne reinnoim juramintele. Pentru noi, acest moment valoreaza foarte mult; ne va aduce un nou suflu relatiei si va crea niste amintiri de neuitat. In acelasi timp, evenimentul va ramane intiparit si in mintile celor care ne vor fi alaturi, pentru ca distractia le va fi garantata.

Abia asteptam sa le dam vestea tuturor si sa ne distram la Salon du Mariage! Si pentru ca imaginile vorbesc de la sine, va las sa visati la o nunta ca-n povesti!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

 


Leave a comment