parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Eveniment de afaceri cu stil

on March 30, 2016

Una din dorintele mele ascunse, legata de job este organizarea unui eveniment corporate, care sa stranga laolalta toti colegii din tara din departamentul nostru de HR. Ar fi o ocazie buna sa ne cunoastem face to face, un prilej sa facem schimb de know-how si de metode de lucru si, de ce nu, o evadare din cotidian.

Mi s-a intamplat de mai multe ori chiar sa-mi imaginez intalnirea in toata splendoarea ei, incepand cu gasirea locatiei evenimentului, stabilirea activitatilor propuse, a momentelor de relaxare. Chiar am ajuns sa am mai multe scenarii, in functie de ce preferinte are majoritatea. Primul pas cu care as incepe ar fi initierea unui sondaj de opinie realizat pe intranet pentru a vedea care oras este cel mai potrivit pentru a organiza evenimentul. Varianta pe care am cladit cel mai mult este cea in care intrunirea are loc la Bucuresti, deoarece acolo este sediul central al firmei si cel mai probabil pentru aceasta locatie s-ar opta.

Dupa ce am gasit orasul, a venit de fapt adevarata provocare: aceea de a gasi un hotel care sa corespunda in toate privintele: sa fie amplasat intr-o zona centrala, accesibila, sa aiba un centru de conferinte generos, sa aiba zone de relaxare ca sa simtim ca suntem de fapt, intr-un mini-concediu, atunci cand facem pauze, sa ofere experiente culinare inedite, pe scurt sa ne rasfete in timpul workshop-urilor, sa ne faca sa simtim ca nu muncim. Dupa scormonit pe net in cautarea locatiei perfecte, am gasit varianta cea mai buna: Hotel Golden Tulip Times. Am ales asa pentru ca acest hotel intruneste toate conditiile, oferind o gama larga de servicii. Raportul calitate-pret este mai mult decat rezonabil, astfel nici costurile pentru companie nu sunt prea mari, dotarile sunt moderne si la standarde internationale, personalul este bine pregatit pentru a-si realiza sarcinile cu promptitudine si profesionalism.

In alegerea facuta, au cantarit destul de mult privelistea din sala mare de conferinte, Clubul Panoramic Skyline, precum si restaurantul ce ofera delicatese pentru toate gusturile. M-a incantat de asemenea, lumina naturala ce patrunde in sala de conferinte, care este dotata cu echipament modern.

Sunt convinsa ca aceasta alegere i-ar incanta pe colegii mei, asa ca nu-mi mai ramane decat sa-mi conving superiorii de necesitatea si utilitatea organizarii unui astfel de eveniment!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Leave a Reply

