parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Idei de Calendar de Advent

on December 6, 2017

Advent CalendarVa doriti de mai multa vreme sa faceti un calendar de Advent, dar ati ratat startul, ca si mine? Ei bine, eu zic ca nu e prea tarziu ca sa-l realizam, iar Mos Nicolae poate fi un prilej bun pentru asta. Probabil ca ar trebui sa am drept motto “mai bine mai tarziu decat niciodata”*:P scoate limba, dar hey, mai sunt 19 zile in care putem face activitati. Si har Domnului, avem foarte multe idei din care sa alegem.

In urma cu 2 ani ziceam ca puiul meu e cam mic pentru activitati, iar anul trecut n-am apucat sa fac cu toate cate mi se intamplau. Acum din nou s-au ivit diverse, dar cred ca fiecare mama stie cate distrageri pot sa apara de la o zi la alta… insa nu vreau sa le mai las sa-mi stea in cale, asa ca aleg sa fac calendarul de azi.

Si pentru ca ma tot pregatesc sa-l intocmesc de cateva zile, am strans multe idei de la alte mamici inspirate care au l-au realizat deja si pe care le-am asezat laolalta, gandindu-ma ca poate va ajuta si pe voi. Lista mea nu e completa, e ceea ce am reusit eu sa strang, deci daca aveti si alte recomandari sau sugestii, va rog sa le treceti in comentarii si eu voi actualiza lista. Multumesc pentru inspiratie si pentru multimea de idei mamelor iscusite si harnicute, taticului si nu numai.*:) fericit

Am inceput cu cele mai noi, articolele din 2017 cu aceasta tema, urmate de cateva recomandari din anii trecuti.

Idei calendare Advent 2017 –Pe multe din blogurile recomandate in aceasta sectiune, daca veti da un search, veti  gasi ideile de calendare si activitati din anii trecuti. Cu alte cuvinte, pentru multe persoane aceste calendare sunt o traditie.

  1. Cristina ne arata cum sa ne confectionam noi un calendar, activitate ce pare destul de usor de realizat chiar si pentru cine are 2 maini stangi, ca mine*:P scoate limba nu se pricepe foarte bine la craft-uri. Pe langa asta, cele 24 de idei se pot face “indiferent de conditiile meteo sau de alti factori ce pot aparea” – mentiune foarte importanta la noi!                                                                 https://www.cristinaotel.ro/un-nou-craciun-un-nou-calendar-de-advent/

2. Pentru Miruna este o traditie veche sa pregateasca un Adventskalender la inceputul lui decembrie. Anul acesta a adunat intr-un articol 16 calendare pe care le putem achizitiona de la diversi comercianti, in functie de preferintele noastre. Foarte faine ideile, mai ales prima si ultima.

https://www.siblondelegandesc.ro/2017/11/29/cele-mai-frumoase-calendare-de-advent/

3. Flavia si-a propus sa faca cu fetita ei activitati usor de realizat, potrivite pentru copii de 2-3 ani. Mereu mi-au placut sugestiile practice, activitatile realizabile usor. Si ma bate gandul sa incerc si eu sa fac reteta de turta dulce cu miere.

http://www.noidoisibebe.ro/primul-nostru-calendar-de-advent-idei-de-activitati-pentru-copii-de-2-3-ani/

4. Foarte mult mi-au placut si sugestiile Ralucai. Ea a pregatit si cartonasele pe care le puteti downloada si gata Calendarul. Hm, e foarte tentant sa le iei de-a gata toate…

Si-mi place ideea unui video cu urari de Craciun! Must be on our list!

https://ralucaloteanu.ro/2017/12/01/activitati-in-asteptarea-craciunului/

5. Imi place ca pe fiecare blog gasesc o idee noua. La Anamaria am gasit o chestie draguta – sa ne imbracam in rosu si verde. Si mi-a placut si Borcanul cu Dorinte si Borcanul Recunostintei!

https://anasimaria.blog/2017/11/29/calendarul-nostru-advent-din-2017/

6. La Eliza mi-a placut activitatea cu spuma de ras. Cred ca si Darius se va distra grozav si o va cere apoi zilnic. 🙂

Activități cu copiii pentru calendarul de Advent

7. Parintii calatori, Ramona si Mihai, ii vin in ajutor lui Mos Craciun cu idei de cadouri. Ei au realizat un calendar cu cadouri handmade pentru cei pasionati de calatorii. Foarte faine sugestii, potrivite atat pentru cei mici, cat si pentru cei mari.

http://www.parinticalatori.ro/advent-de-cadouri-handmade-pentru-calatori-mari-si-mici/

8. La Mihaela mi-a atras atentia sticla senzoriala de sezon. Nu stiu exact cum se face, dar cred ca pe pinterest putem gasi asta usor.

https://maminudoarme.ro/calendarul-de-advent/

9. De la Ioana mi-a ramas in minte vanatoarea de comori. Si acum stiu unde o sa caut filme cu tematica Craciun.*:) fericit

https://pisicapesarma.ro/idei-de-activitati-pentru-calendarul-de-advent/

10. Razvan a pregatit un calendar pentru toata luna decembrie, nu doar pana la venirea Craciunului. O gramada de idei interesante! Eu ma gandesc sa incerc vulcanul cu sclipici.

http://tatistaacasa.net/activitati-creative-pentru-copii-in-decembrie/

11. Desi nu se adreseaza copiilor si nici nu se cheama calendar de Advent, propunerea Inei mi s-a parut atat de faina, incat am inclus-o aici. Si are elemente comune cu Adventul – in primul rand, e calendar.*:) fericit

Calendarul cu Fapte Bune: 31 de gesturi pe care le poți face online în decembrie

 

Din anii trecuti, dar la fel de actuale mi-au atras atentia aceste articole:

  1. Laura a scris mai multi ani la rand despre activitatile pe care le-a pregatit pentru Calendarul de Advent, deci avem de unde sa ne inspiram. Ma atrage ideea de sedinta foto de Craciun cu intreaga familie. Sper sa o si realizam.

1. Citim și numărăm zilele până la Crăciun

2. Pe acest blog mi-a placut cum au fost grupate activitatile.

http://alexcreste.blogspot.ro/2014/11/idei-de-activitati-pentru-calendarul-de.html

3. La Oana veti gasi multe sugestii de calendare, in cazul in care vreti sa-l confectionati singuri.

Calendarul de Advent, prilej de bucurii

4. Mamica ursuletilor nazdravani a grupat activitatile pe varste, respectiv 2-6 ani, 6-10 ani, ceea ce mi se pare foarte util. Am retinut ideea de a transforma o masa intr-un cort si de a spune la lumina lanternei povesti de iarna din copilaria noastra.

Idei activități pentru calendarul de advent ( 2-6 ani)

5. La Natalia am gasit o idee simpla de confectionat calendarul.

Cum să creezi un calendar de Crăciun {Advent}

La final promit sa revin curand cu lista noastra de activitati si Calendarul pe care il voi confectiona. *:) fericit

Sursa foto:pinterest

 


4 responses to “Idei de Calendar de Advent

  1. Razvan says:

    Multumesc, Alexandra, ca ai inclus si calendarul meu! Ma bucur ca, asa, ti-am descoperit blogul. Am gasit lucruri frumoase aici. Spor in continuare, la scris, la educat copii si la HR-it.

    Liked by 1 person

  2. […] va prezint calendarul Advent facut de mine. V-am mai zis eu si miercuri cand va prezentam ideile de calendar de Advent care e unul din motto-urile mele, cel putin deocamdata. Important e ca l-am mesterit eu impreuna cu […]

    Like

  3. […] pentru mențiunea articolulului nostru cu idei de cadouri de Crăciun pentru călători, mulțumim Parenting cu […]

    Like

Leave a comment