parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Frumoasa esti, femeie!

on March 14, 2016

Sunt toata un FarmecDespre frumusete s-a tot scris, ea a fost cantata, elogiata in versuri, cautata prin diverse retete, prin carti si opera de arta, dezbatuta de experti de tot felul, frumusetea a fost si admirata, criticata, comentata. Cred ca s-ar putea face ocolul pamantului cu paginile care i-au fost dedicate. Si eu am avut o abordare tangentiala asupra acestui laitmotiv din cantece sau poezii, despre care puteti citi aici. A fost si va ramane un subiect care va starni reactii, pentru ca fiecare o vede in felul sau unic si are ceva de spus despre ce inseamna a fi frumos, altii cauta elixiruri pentru a o dobandi; toti ne preocupam intr-o anumita masura de aceasta tema. Cu toate astea, nu e usor sa surprinzi esenta acestui cuvant. Este ceva subiectiv, ceva ce percepem dupa felul nostru de a fi, dupa modelele pe care le-am avut si dupa experientele traite. Chiar si la aceeasi persoana, odata cu varsta perceptia asupra frumusetii se (poate) schimba. In cazul meu, sigur a fost asa, si voi detalia putin mai jos despre asta. Inainte de asta, as vrea sa va invit la putina relaxare cu o piesa pe care o indragesc, legata tot de frumusete, cum altfel?

Mi-am dorit sa surprind ceva deosebit pentru aceasta proba, dar sa reinventezi roata nu e treaba chiar simpla. Si tot scotocind printre ganduri dupa idei care sa ma reprezinte si care sa spuna altceva, am fost surprinsa de un glas care mi-a dictat niste versuri. N-am mai avut tentative de genul acesta din gimnaziu, deci nu stiu de unde mi-a venit, asa ca astept cu nerabdare sa-mi spuneti daca v-a placut. Cred ca provocarea data de aceasta proba mi-a suscitat o emotie puternica si m-a indemnat sa scriu. Iata ce a iesit:

Frumoasa esti, femeie, atunci cand razi, cand plangi,

Frumoasa esti, femeie, cand pruncu-n brate-ti strangi.

Frumoasa esti, femeie, atunci cand tu visezi,

Frumoasa esti, femeie, cand viata celebrezi.

Frumoasa esti, femeie, atunci cand te-odihnesti,

Frumoasa esti, femeie, cand fir de viata cresti.

Frumoasa esti, femeie, atuncea cand tu canti,

Frumoasa esti, femeie, cand in necunoscut te-avanti.

Frumoasa esti, femeie, atunci cand spui povesti,

Frumoasa esti, femeie, cand masa pregatesti.

Frumoasa esti, femeie, cand puiul taul il plimbi,

Frumoasa esti, femeie, cand lumea vrei s-o schimbi.

Frumoasa esti, femeie, atunci cand te enervezi,

Frumoasa esti, femeie, cand emotie creezi.

Frumoasa esti, femeie, atunci cand tu vorbesti,

Frumoasa esti, femeie, chiar si cand trista esti,

Frumoasa esti, femeie, atuncea cand tu taci,

Frumoasa esti, femeie, cand tu nu te prefaci.

Frumoasa esti, femeie, cand viata este grea,

Frumoasa esti, femeie, tu-arati taria ta.

Frumoasa esti, femeie, cand ruga ta o spui,

Frumoasa esti, femeie, ca tine alta nu-i.

Frumoasa esti, femeie, atunci cand tu alergi,

Frumoasa esti, femeie, atunci cand mandra mergi.

Frumoasa esti, femeie, atunci cand desenezi,

Frumoasa esti, femeie, caci frumusete vezi.

Frumoasa esti, femeie, atunci cand tu dansezi,

Frumoasa esti, femeie, caci dragoste vibrezi.

Frumoasa esti, femeie, cu-al tau farmec regesc,

Frumoasa esti, femeie, iubirea si magia in tine se gasesc.

Frumoasa esti, femeie, ai fost, esti si vei fi,

Scanteia vietii noastre in tine-o vom gasi.

Ideea pe care mi-am dorit sa o transmit este ca frumusetea noastra, a femeilor, se afla in toate ipostazele posibile, chiar si atunci cand plangem sau suntem triste, pentru ca frumusetea trece dincolo de o stare de moment, o purtam in noi, ne nastem cu ea si o aratam celorlalti atunci cand avem curajul sa ne infatisam lumii asa cum suntem noi. Dar de multe ori, undeva pe drum, ne speriem si incepem sa ne punem tot soiul de masti care nu ne reprezinta. Uite inca o melodie ce surprinde cum vedem persoanele iubite.

Mama si bunicile mele m-au invatat ca secretul frumusetii sta in simplitate, in naturalete, in bunatate. “Adevarata frumusete izvoraste din sublim si simplitate” spunea Voltaire. Iar Coco Chanel exprima si ea aceeasi idee.

Simplicity ChanelSincera sa fiu, mult timp n-am inteles cu adevarat mesajul lor. Intr-o lume plina de modele artificiale, imi parea ca ceva nu e in regula, ca lipseste ceva din toata ecuatia. Dupa multa vreme si dupa multe cautari, am inceput sa inteleg, sa vad ca secretul frumusetii sta in curajul nostru, in puterea noastra, in grija si iubirea pe care le-o purtam celor dragi, in bucuria de a darui, de a vedea zambete pe chipurile celor pe care-i iubim. Si am priceput ca toate astea se traduc printr-o viata traita in simplitate si prin optiunea pentru ceea ce este natural, autentic. Dincolo de frumusetea interioara, atat de importanta pentru adevarata stralucire a femeilor, este frumusetea exterioara, aceea care se refera la aspectul fizic si care este perceputa atat de diferit de la o persoana la alta. Eu am cautat sa le corelez pe cele 2 si legatura am facut-o prin ingredientele amintite mai sus. Am incercat asadar sa gasesc produse cat mai simple si mai naturale. Si tot de la mama mi-a venit solutia!

Ea fiind fiind o fire mai practica decat mine, nu intra in atatea dezbateri pe tema frumusetii, ci raspunde concret la intrebarea “care este secretul frumusetii romancelor?”, dand exemple de produse pe care le foloseste. Vorbeste intai despre fructele si  legumele de sezon care pot fi folosite ca masti pentru fata si care spune ea, sunt cele mai la indemana si ne ofera atatea beneficii! Dar cu la fel de multa incantare povesteste si despre gama de produse Gerovital Plant, care o ajuta sa isi pastreze frumusetea, oferindu-i luminozitate si vitalitate tenului. Ca sa se asigure ca am si eu aliati de nadejde in lupta cu timpul, care stim ca nu prea iarta cand vine vorba de urmele lasate pe chipurile noastre, mama mea cea grijulie imi daruieste constant creme de la acelasi brand de suflet, de la Farmec.
crema-hidra-Farmec Si eu am devenit fan al acestor produse de multi ani, pe care le comand aici, pe https://www.farmec.ro/.  Mi se pare foarte important sa folosesc produse de calitate, ce nu contin parabeni si conservanti si care imi protejeaza tenul, hidratandu-l, sau ii estompeaza imperfectiunile, sau imi elimina cearcanele, sau imi regenereaza parul.

Abia astept sa incerc noua gama de produse lansata in 2016, ce are ca si ingredient de baza uleiul organic din floare de mac! Formula sa are efect calmant si previne deshidratarea si iritarea, imbatranirea prematura a pielii, fiind  ideala pentru persoanele cu ten sensibil. Pe lista mea imediata de cumparaturi se afla aceasta crema de fata si crema microdermabraziune. O sa va povestesc despre ele, de indata ce intru in posesia lor! crema_microabraziune-box

Si ca sa concluzionez, as spune ca romancele sunt frumoase pentru ca emana frumusete din interior, combinat cu un aspect ingrijit, de care se preocupa cu ajutorul unui partener de incredere, brandul Farmec, ce are grija de tot ce tine de frumusetea exterioara a femeilor.

In incheiere, vreau sa va las cu un citat care mi-a placut al Anei Aslan, cea care si-a legat numele de povestea Gerovital si cu un video cu farmec despre secretul frumusetii: “Sa fii vesnic tanar, nu inseamna sa ai 20 de ani, inseamna sa fii optimist, sa te simti bine, sa ai un ideal in viata pentru care sa lupti si pe care sa il cuceresti.”

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Fotografiile sunt preluate de pe site-ul https://www.farmec.ro/.


One response to “Frumoasa esti, femeie!

Leave a comment