parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Cel mai special dar de Pasti

on April 17, 2017

Azi e o zi de neuitat pt mine. Ma inclin in fata miracolului naturii. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a dat putere, incredere, credinta. Sper sa pastrez cu mine amintirea acestui moment cat mai mult timp. Sa pastrez vie in mine mirararea si increderea, recunostinta, bucuria nemarginita, speranta renascuta, toate emotiile astea atat de calde dupa care tanjeam in ultima vreme. A iesit soarele bland de primavara la noi, renastem odata cu viata asta noua ce ne-a fost oferita cadou in aceasta zi sfanta, de Pasti, un dar nepretuit cumIMG_20170417_135723 nici nu speram sa primesc. Chiar credeam ca vreau sa mai astept pana la Marea Intalnire, dar el a vrut sa ne cunoasca si sa ne incante cat mai repede! Si bine a facut! Cata fericire! Imi vine sa impart din bucuria mea! Nu pot dormi, stau si ma tot minunez langa el! Si cand ma gandesc ca ma intrebam cum ii voi iubi pe amandoi! O, da! Iubirea se inmulteste, creste, se revarsa! Multumesc, Doamne pentru tot!! De azi sunt mama mandra de 2 baietei!!

2 responses to “Cel mai special dar de Pasti

  1. Ciungu Ion says:

    “21. Femeia, când e să nască, se întristează, fiindcă a sosit ceasul ei; dar după ce a născut copilul, nu-şi mai aduce aminte de durere, pentru bucuria că s-a născut om în lume.
    22. Deci şi voi acum sunteţi trişti, dar iarăşi vă voi vedea şi se va bucura inima voastră şi bucuria voastră nimeni nu o va lua de la voi.
    23. Şi în ziua aceea nu Mă veţi întreba nimic. Adevărat, adevărat zic vouă: Orice veţi cere de la Tatăl în numele Meu El vă va da.
    24. Până acum n-aţi cerut nimic în numele Meu; cereţi şi veţi primi, ca bucuria voastră să fie deplină.
    25. Acestea vi le-am spus în pilde, dar vine ceasul când nu vă voi mai vorbi în pilde, ci pe faţă vă voi vesti despre Tatăl.
    26. În ziua aceea veţi cere în numele Meu; şi nu vă zic că voi ruga pe Tatăl pentru voi,
    27. Căci Însuşi Tatăl vă iubeşte pe voi, fiindcă voi M-aţi iubit pe Mine şi aţi crezut că de la Dumnezeu am ieşit.
    28. Ieşit-am de la Tatăl şi am venit în lume; iarăşi las lumea şi Mă duc la Tatăl.
    29. Au zis ucenicii Săi: Iată acum vorbeşti pe faţă şi nu spui nici o pildă.
    30. Acum ştim că Tu ştii toate şi nu ai nevoie ca să Te întrebe cineva. De aceea credem că ai ieşit de la Dumnezeu.
    31. Iisus le-a răspuns: Acum credeţi?
    32. Iată vine ceasul, şi a şi venit, ca să vă risipiţi fiecare la ale sale şi pe Mine să Mă lăsaţi singur. Dar nu sunt singur, pentru că Tatăl este cu Mine.
    33. Acestea vi le-am grăit, ca întru Mine pace să aveţi. În lume necazuri veţi avea; dar îndrăzniţi. Eu am biruit lumea.” Ioan 16,21-33).
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?cap=16&id=35

    Like

  2. Mami says:

    Acum am vazut articolul asta! Felicitari! Sa fiti sanatosi!!

    Like

Leave a Reply

