parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Printable cu activitati pentru copii + idei de agatat pozele

on February 20, 2017

Sunt momente cand sunt in pana totala de idei de jocuri sau activitati pe care sa le fac impreuna cu puiul meu, desi rafturile sunt pline cu fel de fel de jucarii si, chiar de n-ar fi, e suficient sa improvizezi cu ce ai prin casa.

Asa ca m-am gandit sa fac un fel de inventar al activitatilor ce se pot face inauntru, cu lucrurile pe care le avem deja. Sigur sunt mult mai multe decat cele pe care le-am ales, dar astea mi-au venit in minte cand am aruncat un ochi prin camera lui Darius.

Si in loc de a le scrie, mi-a venit ideea de a le pune in imagini, pentru ca efectul vizual e mai puternic atunci cand vin cu o propunere noua de joc, mai ales daca propunerea vine pentru a scapa de televizor.

Asa ca aici puteti gasi un printable cu activitatile la care m-am gandit si pe care le-am grupat in activitati statice, dinamice si mixte. Poate uneori n-avem chef de alergat si preferam sa ne asezam pe podea sau la masa pentru a face lucruri mai linistite. Dar chiar si cele statice pot presupune putina miscare uneori..de exemplu aruncatul cuburilor de Lego si stransul lor*:) fericit. Asadar, “categoriile” nu sunt rigide, doar orientative.

Eu m-am gandit sa printez imaginile, sa le plastifiez si sa le pun magneti, pentru a le afisa pe frigider, sa le am aproape cand imi lipseste inspiratia. Asta voi face in prima faza.

Dar imi doresc de multa vreme un sistem de agatat poze/imagini/opera de arta de-ale lui Darius, care sa nu presupuna gaurirea peretilor si sa fie cat mai original. Si acum am tot scotocit pe net idei pe subiectul asta. Am aflat ca sunt niste simeze, un fel de baghete care se pot pune pe perete, langa tavan si cu accesoriile potrivite, iti expui tablourile/pozele, pe care le poti muta cand vrei, caci agatatoarele sunt culisante. Am inserat un filmulet cu aceste simeze, care mi-au ocupat o parte prea mare din zi*:| serios.

Pana voi achizitiona asa ceva, (caci in Sibiu n-am gasit inca vreo firma dedicata lor), poate ma orientez spre una din ideile gasite pe pinterest. Mai jos gasiti cateva imagini care mi-au placut. Sper sa va placa si voua!

Si mai ales, sper sa va fie utile printurile cu activitati! *:) fericit

 

Leave a Reply

