parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Sarcina, racelile si gradinita

on January 14, 2017
sick-pregnant

Image courtesy of David Castillo Dominici at freedigitalphotos.net

 Cele 3 din titlu ma au in comun pe mine, oarecum. Gradinita, indirect, of course*:) fericit. Cand ziceam ca am scos capul la liman si suntem (aproape) sanatosi sau inspre insanatosire, boala ne-a lovit din nou, pe toti 3. Dupa doar 4 zile de mers la cresa (D. a avut o pauza de 1 luna din cauza racelilor si a varicelei), in week-end D. a inceput sa tuseasca, sa aiba mucii cei nesuferiti si de data asta, febra nu s-a lasat asteptata, aparand de sambata noaptea. S-a chinuit saracutul cateva nopti cu febra mare si in semn de solidaritate, tati s-a gandit sa tranteasca si el o bronsita, tot cu stari febrile, desi de aproape 3 saptamani n-a iesit din casa din cauza varicelei, care inca nu era chiar vindecata. Acelasi diagnostic la amandoi. Mboon…acum eu era sa ma las mai prejos? Ei cu febra si raceli, tuse, tot tacamul si eu nimic? Nu, am facut si eu febra, cu dureri de cap teribile, cu nas infundat si alte simptome din acelasi regsitru. E a treia raceala in decurs de aproximativ 5 saptamani. Toti ne-am chinuit, care mai de care, iar pentru mine a fost complicat deoarece fiind 2 in 1, nu am putut sa iau aproape niciun fel de medicamente care sa-mi scurteze suferinta.

 Vreau sa consemnez aici, pentru mine, pentru a sti ce m-a ajutat la vindecare, cu ce m-am tratat, desigur la recomandarea medicilor (de familie si ginecolog). Nu le recomand si altora, pentru simplul motiv ca fiecare ar trebui sa discute cu medicul intr-o atare situatie, mai ales cand e vorba de sanatatea bebelului din burtica. In general, nu cred ca e o idee buna sa ne administram medicamente dupa cum credem sau citim, desi recunosc ca si eu am apelat la domnul google, scormonind dupa remedii naturiste, insa nu am luat ceva fara sa intreb persoanele autorizate.

Dupa cum se stie, pe parcursul celor 9 luni sunt putine medicamente care pot fi administrate fara sa aiba efecte asupra fatului, cel putin din medicamentele cu efecte rapide sa le spunem (medicina alopata). Asa ca m-am tratat cu ce mi-a recomandat dr. ginecolog, adica Oscillococcinum (homeopat), Paracetamol (asta nu e hompeopat, dar a fost necesar) – am avut febra >38, iar medicul ginecolog mi-a spus ca peste 38, ar trebui sa iau Paracetamol. Din fericire am scapat cu doar o singura pastila. Apoi febra a stagnat la 37,7. Am mai luat la celelalte raceli Stodal (homeopat), pentru ca atunci a fost cu tuse foarte chinuitoare, mai ales pe timp de noapte. Cele 2 medicamente hompeopate chiar cred ca m-au ajutat. Si tot pentru tuse, am mai incercat siropul de Patlagina. Nu stiu care din ele mi-a folosit mai mult, dar cert e ca, incet, incet, am scapat de tuse. La una din raceli am mai luat Biosept –Mami si bebe A18, un produs pe baza de plante de la Fares destinat femeilor insarcinate si celor care alapteaza. Este un produs cu actiune anitivrala, antiinflamatoare, antibacteriana, antifebrila. In afara de astea, am mai facut bai calde la picioare cu apa sarata, inhalatii tot cu apa cu sare, am baut ceaiuri cu lamaie si miere, papat supe de pui bune, bune (noroc cu mama care ne-a doftoricit si hranit pe toti *:) fericit).

Asta e ceea ce m-a tinut ocupata in ultimele zile, de asta n-am mai putut (again) sa scriu, sa revin mai repede, asa cum mi-as fi dorit. Dar mi-am zis ca trebuie sa sparg gheata, sa nu mai las sa treaca timpul fara sa reiau activitatea, pentru ca apoi imi e tot mai greu sa ma reapuc si incep sa aman tot mai mult.

Si uite asa am consemnat o amintire din sarcina, o perioada nu tocmai usoara si placuta, dar si astea fac parte din viata, nu? Important e sa treaca cu bine. Si de data asta, chiar sper sa vedem si noi, toti 3, luminita de la capatul tunelului, sa ne insanatosim de-a binelea si pe termen lung. So be it!!

 

2 responses to “Sarcina, racelile si gradinita

  1. adndefemeie says:

    Sănătate Multă! (again)

    Liked by 1 person

  2. Multumim! sa fie, ca tot avem nevoie, se pare!

    Like

Leave a Reply

