parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Ganduri de gravida la 1 noaptea

on January 6, 2017
pregnancy

Image courtesy of africa at freedigitalphotos.net

Este ora 01:30 si nu pot sa readorm. Bine ca nu mi se intampla des sa am insomnii, mai ales ca inca mai merg la job, deci nu pot dormi cat as vrea dimineata! Ce-i drept, pana pe la 12,30 am dormit ca pruncul, de la 9 si ceva, cand am picat, ca un erou cazut la datorie. Intre timp, am stat pe net, am citit diverse, m-am asigurat ca mi-am facut damblaua de om care are nevoie de timp si pentru propria persoana (timp pe care ieri nu l-am prea avut) si am zis, gata, acum adorm. Da’ de unde! Am inceput sa simt ca-mi vine sa tusesc (tuse care ma mai chinuie din cand in cand, dupa cea de-a doua raceala), ca mi-e sete, ca mi-e cald, ca mi-e dor de codru’ verde…foiala maxima!

Ganduri de tot felul, de la job, la planuri de viitor, mai mult sau mai putin apropiat, la zapada care se asterne tot mai tare si la cat am de curatat la masina maine dimineta cand ne pregatim de plecare.*:D rânjet

Ma mai gandeam la cartile ce i le-am luat lui D. si despre care abia astept sa scriu. Am comandat mai multe carti, pentru ca mi se parea ca nu avem destule, desi am strans deja ceva colectie, dar dupa o vreme, D. sau mai ales noi, parintii, ne plictisim de aceleasi povesti. Atunci simt gadilici la degete si ma apuca o cautare asidua pe net de noi aventuri (daca le putem spune asa – cartile sunt destul de simplute, tinand cont de varsta baietelului), mai ales daca mai sunt si reduceri. Da, uite in ce s-a transformat pasiunea de shopping la o mama – in cumparat carti pentru copii – cred ca-i de bine… sau? Nu eram eu chiar foarte pasionata de cumparaturi nici inainte, dar oricum imi placea sa mai ies macar la o sesiune de window shopping sau, atunci cand erau sales, mi se parea ca nu trebuie sa ratez ocaziile. Se pare ca gusturile se mai schimba*:P scoate limba.

Ieri am primit coletul mult asteptat, dar n-am citit cu D. decat 2 din multele carti comandate. Le luam pe rand. Am inceput cu “Urmel si zana purcelus”. Pe Urmel l-am cunoscut toamna aceasta, la recomandarea de pe blogul Cristinei Otel, pe care o citesc cu drag. Bineinteles ca D. o place foarte mult pe aceasta reptile preistorica, ce are tot felul de aventuri. Dar o sa revin cu detalii in curand (I hope).

Apoi am citit “Ursuletul Benny si calatoria in jurul lumii”. La fel, il stim pe Benny tot de pe blogul Cristinei. Pana acum D. s-a bucurat alaturi de “Ursuletul Benny si ratusca Mac”, deci a venit firesc si urmatoarea aventura din serie.

Maine seara urmeaza “Elefantastic”, de care D. deja m-a intrebat. Dar nu vreau sa-i dau toate cartile deodata, e bine sa avem ceva nou in fiecare zi (daca s-ar pute asa..) Uneori, ma intreb cum ar fi daca am avea o biblioteca imensa cu toate cartile de copii din lume. (la ora 2 dimineata, e permis sa ne zburde mintea pe campii, asa-i? ). Cat de fericit ar fi Darius! Cred ca s-ar tot uita la poze si l-as auzi cum imi cere sa-i citesc. Dar e mai frumos si sa descoperi ceva nou, din cand in cand pentru ca asa le apreciem mai mult, nu?

Cam atat acum, ca parca vrea sa vina Mos Ene la gene si nu vreau sa-l ratez. Inca o privire pe geam sa vad cat a mai nins si gata.*:) fericit

PS. aproape 6 luni de sarcina. Oare mai urmeaza multe nopti cu nesomn?

Leave a Reply

