parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Trandafiri pentru ocazii speciale

on March 28, 2016

Sunt anumite momente din existenta noastra care ni se intiparesc in minte si pe care le rememoram cu drag, caci retrairea franturilor din trecut ne lumineaza chipul si inca ne mai aduce zambetul pe buze. Doua astfel de imprejurari imi rasar in gand atunci cand se apropie ziua mea de nastere. Din toate cadourile primite de-a lungul vremii, cele mai dragi mie sunt chiar cele mai simple dintre ele, iar astazi mintea ma poarta in timp, pe cand implineam 19 ani, aniversare la care mi-a fost daruit un simbol al frumusetii, simplitatii si elegantei.

Aceasta poveste se scrie intr-o zi torida de iulie, in care pe langa serbarea zilei de nastere, se mai intampla ceva deosebit in viata mea: sustineam proba de limba straina la examenul de bacalaureat. Imi amintesc cu emotie acea zi, in care sentimentele mele variau de la teama, agitatie, la bucurie, speranta, optimism, nerabdare; intreaga paleta de trairi se desfasura cu forta prin gandurile mele. Parca cea mai dominanta era nerabdarea, care facea un adevarat spectacol, incercand sa puna punct situatiei incerte in care parea ca ma aflu. Da, imi doream cu tarie sa ispravesc odata cu examenele sa simt ca ma pot bucura din nou de vremea frumoasa de afara si de viata, in general. buchet-de-trandafiri-rosii-bvszk0ng1wZambetul si  bucuria mi-au fost redate la finalul acestei probe, cand am iesit in curtea liceului, unde ma astepta prietenul meu cu un buchet de 19 trandafiri rosii, cei mai frumosi pe care ii vazusem pana atunci! Nu stiu cu ce m-au vrajit atat de tare! Sa fi fost prospetimea lor sau parfumul discret ori poate simbolul lor, semnificatia profunda pe care un astfel de buchet stiam eu ca o are? Cate putin din toate, cu siguranta! Stiam ca trandafirii au fost considerati simbol al perfectiunii, al echilibrului dintre frumusete si iubire si toate acestea m-au miscat si m-au facut sa pastrez cu sfintenie in suflet acest moment. Stiu ca pentru multi poate parea banal si gestul si buchetul de trandafiri care spun unii ca ar fi un cliseu, dar pentru mine este valabil acest dicton “simplitatea este adevarata forma a maretiei” (Francesco de Sanctis).

buchet-din-59-trandafiri-rosii-si-albi-ntgqgkixv6Un alt eveniment important pentru mine a fost sustinerea lucrarii de licenta, care s-a intamplat in aceeasi zi frumoasa din iulie, numai ca, niste ani mai tarziu. De data asta, n-am mai fost intampinata cu buchetul de flori la finalizarea probei, scenariu care mi-ar fi placut sa se repete, insa nu era posibil, pentru ca prietenul era plecat din tara. Asa ca, am mers resemnata acasa, bucuroasa totusi de rezultatele obtinute la aceasta proba. Bucuria mi-a sporit cand am fost sunata de un curier flori, care avea o surpriza pentru mine!  Acesta imi adusese florile la domiciliu, un superb buchet de trandafiri albi si rosii, o incantare pentru ochi, o fericire de nedescris pentru suflet. Am sunat prietenul sa-i multumesc, si curioasa cum sunt din fire, am insistat sa-mi dezvaluie care florarie cu livrare a fost complicele sau. La insistentele mele, mi-a dat toate detaliile, asa ca am intrat repede pe site-ul lor sa descopar si alte minunatii de buchete. A fost dragoste la prima vedere cu floraria online, care ofera atatea idei si solutii pentru toate gusturile! De atunci, de cate ori doresc sa fac un cadou reusit, intru pe site si fac o comanda de flori ce sunt livrate rapid in Bucuresti.

Daca aveti nevoie de inspiratie, o puteti gasi aici! Va invit la o sesiune de desfatat privirea!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016

Leave a Reply

