parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Evadare de week-end

on March 25, 2016

Atunci cand ma simt coplesita, cand incep sa ma simt incorsetata, cand simt ca rutina se instaleaza confortabil, bucuroasa ca m-a gasit, cand am nevoie de o gura de oxigen sau cand pur si simplu vreau sa visez cu ochii deschisi, incep sa ma gandesc la vacante. Uneori rememorez concediile pe care le-am avut, ajutata fiind de poze sau de suveniruri, iar alteori ma apuca o cautare frenetica de destinatii, de oferte turistice care sa ma aduca mai aproape de visul meu, de lumea pe care imi doresc sa o descopar. Intotdeauna am fost fascinata de calatorii si cred ca oamenii care calatoresc mult se imbogatesc cu fiecare experienta pe care o traiesc in locuri necunoscute, imprumuta ceva din cultura altei civilizatii, devin mai destupati la minte, sau altfel spus, mai scurt si cuprinzator “calatoria este fatala pentru prejudecati, bigotism sau ingustimea mintii” – Mark Twain.

Mai demult eram in cautarea  vacantei perfecte, planificata din timp, cu multe detalii puse la punct si pentru o vreme a fost bine asa. Apoi, am realizat ca traiam asteptand sa se intample ceva, acel ceva indepartat in timp, care urma sa-mi aduca bucuria si sa ma scoata din cotidian. Dupa care m-am intrebat ce fel de viata e aceea in care tot astepti sau chiar incerci sa te indrepti cu viteza dupa ceva care zici ca nu mai vine, de parca alergi dupa fata Morgana. Raspunsul mi-a venit rapid! Trebuie sa plec mai mult si mai des in vacante, ca sa simt mereu acea bucurie, acel fior ce ma strabate de cate ori pasesc pe meleaguri straine si de ce nu, chiar si la intoarcerea acasa. Sunt atatea destinatii minunate in lumea asta pe care nu vreau sa le ratez!

Solutia pentru mine a fost evadarea de week-end! E cel mai bun mod de a te tina in priza intre doua escapade pe care le planuiesti rapid, daca te aliezi cu cine trebuie, dar in acelasi timp iti da si energie sa faci lucrurile bine pana la plecare. Un city-break ma ajuta sa ma bucur de viata la maxim! Nu mai sunt nevoita sa visez un an intreg la acea saptamana de concediu. Din fericire, stiu si cui sa ma adresez pentru a fi sigura ca fac cele mai bune alegeri. De cand am descoperit CND Tursim, mi-au disparut grijile legate de organizare, asa ca nu mai imi ramane decat sa visez, sa ma vad plimbandu-ma pe stradute intortocheate sau pe bulevarde largi, pe malul marii sau pe vreo colina inverzita.

Urmatoarea  destinatie va deveni o amintire de neuitat, cu siguranta! De multa vreme tanjesc dupa Barcelona, care stiu ca merita o vizita cat mai lunga, dar voi incepe cu un program de week-end, mai precis de 4 nopti, iar pentru anul viitor, planuiesc o calatorie mai amanuntita in acest oras fermecator, pe care o voi pune la cale tot cu ajutorul CND Turism, ca doar vreau sa am o vacanta speciala, nu?

Despre Barcelona se pot spune atat de multe, dar cred ca cele mai graitoare sunt imaginile care ne dezvaluie acest oras fascinant, cosmopolit, cu varietatea sa de stiluri, de culori, de culturi si de oameni.

Va invit sa dati frau liber imaginatiei, sa calatoriti in timp si spatiu, la figurat, dar mai ales la propriu, sa va oferiti vacante de vis si escapade care va vor reda pofta de viata. Inchei parafrazandu-l pe Charlemagne, spunandu-va ca cei ce calatoresc au un al doilea suflet.

One response to “Evadare de week-end

Leave a Reply

