parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Calatorie spre copilarie

on March 18, 2016

Logo EmpireInchid ochii si gandul ma poarta in timp, in vremea copilariei, o vreme cand timpul avea rabdare, avea rabdare sa ne jucam cat voiam noi, sa hoinarim pe strazile din jurul blocului, sa alergam la v-ati ascunselea si prinselea, sa batem mingea si sa sarim la sotron, la sencal :)… Doamne, cat ne mai zbenguiam in zilele de vara, din zori si pana-n seara! Abia reuseau parintii nostri dragi sa ne adune de pe afara! Ne strigau, noi mai imploram pentru 5 minute, care se transformau in 20 si apoi o luam de la capat.

Era totusi un moment in care vacarmul din fata blocului se mai domolea. Fie incepeau desenele animate preferate, fie Dallas-ul. Imi amintesc cu precadere de Captain Planet, unele din desenele care mi-au marcat acei ani frumosi, plini de zambete si joc. Tin minte ca toti eram fascinati de cei 5 Planetari, care isi uneau puterea inelelor pentru a-l chema pe Capitanul Planeta, cel care rezolva toate situatiile. La scoala, ne confectionaseram inele din semnele de carte si ni se pareau atat de interesante acele inele, parca aveam si noi super puteri atunci cand le purtam!

Rand pe rand, mi-am dorit sa am puterea vantului, a  apei, a focului, a pamantului si a inimii, ca sa salvez si eu lumea de la dezastre, alaturi de aceste personaje. Cred ca eroii acestor desene au sadit in noi primele seminte si cunostinte despre protectia mediului inconjurator si despre reciclare. Tot atunci am inteles care e valoarea si rolul unei echipe, cat de important este sa fii unit pentru a ajunge la rezultate. Planetarii nu reuseau singuri sa preintampine grozaviile ce s-ar fi putut produce, de aceea isi uneau fortele si apelau la Captain Planet.

CloudyMeatballsMult timp cei 5 mi-au fost prieteni iar eu am fost captivata de peripetiile lor, eroii acestui desen ramanandu-mi in suflet. Imi lipsesc uneori acele vremuri, dar astazi mi-am facut noi prieteni, cu ajutorul Empire Film, cei care distribuie animatii atat de indragite precum Strumfii, Sta sa ploua cu chiftele sau Cu totii la Surf. Din fericire, astazi pot vedea cam la un click distanta orice animatie imi doresc, fara sa fiu nevoita sa astept in fiecare seara un nou episod din desenele preferate. Abia astept sa mai creasca puiutul meu sa ne uitam impreuna la desene! Gratie lui Empire Film, avem deja o lista pregatita!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

One response to “Calatorie spre copilarie

Leave a Reply

