parenting cu blandete

“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about” – Angela Schmindt

Sa inceapaaa… Spring SuperBlog 2016!

on March 1, 2016

ParticipSB2016-200x200Gata, m-am decis! Am aflat ieri de Spring SuperBlog 2016, cea mai mare si mai tare competitie din blogosfera romaneasca! Asa am vazut ca spun unii dintre participantii la editiile trecute. Pentru mine toate informatiile sunt noi, habar n-aveam de astfel de intreceri si duelari in “condeie”! Dar mi-am zis ca blogul meu cel foarte tanar ar vrea sa experimenteze senzatii noi, ca un copil mic ce este, chiar bebelus, as putea sa-i spun*:P tongue! Dar se face el mare, pentru ca uite, nu-i lipseste stimularea si sigur va avea o lectie de invatat din toata povestea asta.

Apoi m-am gandit ca este o buna ocazie sa-mi pun creativitatea la incercare, pe domenii diferite decat cele pe care le abordez de obicei, pentru ca oricum tot cautam eu ocazii care sa scoata la iveala latura jucausa si inventiva, ce zace uitata intr-un coltisor al mintii! Si cum de ceva vreme cred ca nimic nu e intamplator, am zis ca e musai sa ma-nscriu, ca doar n-a dat vestea asta peste mine degeaba! Va fi  o provocare pe cinste, acum la inceput de primavara! Sper sa fiu inspirata, dar cum stiu ca “inspiratia exista, dar ca trebuie sa te gaseasca muncind” (Pablo Picasso), cred ca poate sa inceapa competitia!*:P tongue

Eu ma apuc de treaba, dar inainte vreau sa le doresc tuturor participantilor mult succes si o primavara ca-n povesti! *:) happy

2 responses to “Sa inceapaaa… Spring SuperBlog 2016!

  1. Corina Maria Dolha says:

    Iti tin pumnii!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

